Openingstijden




Openingstijden:

De praktijk is op maandag tot en met donderdag telefonisch bereikbaar op telefoonnummer: 053-4350958 van 8.15 tot 12.00 uur en van 13.30 tot 16.00 uur. Op vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 8.15 tot 12.00 uur. Op dagen dat deze tijden door omstandigheden wijzigen, wordt dat op het antwoordapparaat gemeld. Bij spoedgevallen, die niet tot de volgende dag of tot na het weekend of na de vakantie kunnen wachten, kunt u contact opnemen met de Tandarts Post Twente, tel. 053 – 7920040

Behandeltijden:

De behandelingen in onze praktijk worden voor u gereserveerd op de volgende dagen:

Maandag 08.30 uur – 12.00 uur 13.30 uur – 17.00 uur
Dinsdag 08.30 uur – 12.00 uur 13.30 uur – 17.00 uur
Woensdag 08.30 uur – 12.00 uur 13.30 uur – 17.00 uur
Donderdag 08.30 uur – 12.00 uur 13.30 uur – 17.00 uur
Vrijdag 08.30 uur – 12.00 uur


Onze huisregels:

Om een optimale service te kunnen garanderen, is het noodzakelijk om een aantal regels af te spreken waaraan zowel u als wij ons dienen te houden. Daarom vragen wij u de volgende punten aandachtig door te lezen.

1. Om u zo efficiënt en optimaal mogelijk te kunnen behandelen, wordt er een vastomlijnde tijdspanne van behandeling met u afgesproken. Met andere woorden: wij reserveren tijd speciaal voor u!. Wij vragen u dan ook op tijd aanwezig te zijn om het schema in alle omstandigheden te kunnen respecteren. Indien u te laat komt, wordt de behandeling noodzakelijkerwijs ingekort. Afspraken van maandag dienen op z’n laatst de donderdag ervoor afgebeld te worden.

2. Afbellen kan uiteraard, maar dan wel minimaal 24 uur van tevoren, zo niet, dan kan de afspraak in rekening worden gebracht, dit geldt ook wanneer u een afspraak vergeet. Indien u vaker dan 3 maal per jaar zonder bericht afwezig bent gebleven, zullen we ons helaas genoodzaakt zien u als patiënt uit te schrijven.

3. De tandarts zal, in samenspraak met u, een zo optimaal mogelijk behandelplan uitwerken. Indien u, om de een of andere reden, een voorgestelde behandeling niet wenst dan zal dit worden opgetekend in uw patiëntendossier. Het is uw goed recht om een voorgestelde behandeling te weigeren, maar u bent wel zelf verantwoordelijk voor die afwijkende keuze.

4. De tandarts zal steeds zijn uiterste best doen om zich te houden aan de geplande timing. Aangezien er zich onvoorziene complicaties kunnen voordoen bij vrijwel elke medisch behandeling, zal dit niet altijd mogelijk zijn, en doen wij een beroep op uw begrip in deze situaties.

5. Famed, een maatschappij voor factoring, verzorgt voor onze praktijk de declaraties. Indien u inhoudelijke vragen heeft over een rekening kunt u contact opnemen met de receptioniste. Voor vragen over betalingsoverzichten, herinneringen, betalingstermijnen, gespreide betalingen enzovoort kunt u contact opnemen met Famed, telefoonnummer 0900-0885. In geval van achterstand van betaling, zien wij ons genoodzaakt de verdere tandheelkundige behandelingen stop te zetten totdat de betaling van de openstaande nota’s is voldaan. Bij pijnklachten wordt dan alleen tegen contante betaling behandeld.

6. Wij vragen u bij wijzigingen in geval van gezondheid, medicijngebruik, adres of verzekering dit zo spoedig mogelijk door te geven aan de receptioniste of tandartsassistente.

7. Wij behouden ons het recht voor een afspraak tijdig te verzetten. U bent zelf verantwoordelijk om de juiste adresgegevens en telefoongegevens aan ons door te geven, zodat wij u tijdig kunnen bereiken wanneer er wijzigingen zijn in uw afspraak of behandelplan.

8. Wij verzoeken u om uw legitimatie aan de balie-assistente te tonen bij uw eerste bezoek.

Back to Top